Förbannad som FAN!

igår skulle jag ju somsagt till en nattklubb stockholms största och "bästa" gayklub haha.. när man kommer dit ligger den i en sunkig tunnelbaneuppgång mitt bland alla skarriga uteliggare :S

tydligen har nån jävla h*runge gått in på min blogg tagit bilder och mailat dom till den där skumma nattklubben och sagt allt om mig min ålder min blogg vart jag bor när jag ska komma osv.

men nu kommer jag släppa alla mina spärrarr de finns inga gränser längre. nu ska jag leva Timeeboy till 100%! tänker släppa ut den elaka bitchen som finns inne i mig och inte låta nån liten tönt som egentligen är avundsjuk på mig förska sabba min väg till den största och bästa dramabloggaren i sveriges historia.¨


i dont care what the bitches says

´





Kommentarer
Postat av: Steph

Men va!?!? Fett elakt!!!

2011-08-13 @ 19:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback