Har kommit fram till vad jag vill bli ;)

Tja!

Idag när jag satt i plugget tänkte jag att.. de är 9an och sissta året i grundskolan... vad vill jag bli.?
så kom jag fram till att jag vill skapa en modetidning fär män.
För jag tycker att nästan alla herr-modetidningar som finns nu är typ 75% reklam och resten mörka gråa gubbkläder... :S

vill verkligen göra en ny syn på herr kläder som är mer ungdommlig men ändå snygg och modern.
för nästan alla kläder jag gillar är lite mer crazy stil dom de här tl.x








Tycker att herr-mode industrin har varit vääldigt fega vad de gäller kläder.
Så de är min dröm (som kommer bli sann) att skapa en mode tidning för män med lite mer crazy stil ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback