Imorgon blir de shopping på LV :D

Tja och godmorgon!
idag har jag inge speciella planer, ska in till solna lite senare och käka på en thai resturang med pappa och broshan.

men imorgon däremot ska jag in till östermalm och köpa mig en ny louis vuitton väska :)
de blir nog keepall 50 damier canvas bruna tror jag.. men man vet alldrig jag kanske hittar en ännu snyggare väska där. jag brukar alltid hitta liite för mycke saker på den äffären (a)

ska oxå svänga förbi NK och kolla efter ett par ray-ban solglasögon :P
har sätt ett par som är lite speciella.. dom vanliga brukar ju vara typ bruna med guld bågar, men dom här är blåguld med silverbågar riktigt jävla snygga faktiskt (Y)

nu ska jag strax hoppa in i duschen känner mig inte direkt fräsch :S








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback