Klippning check

Så där då nu har jag vart hos frissan och klippt mig.
Jävligt skönt att ha de gjort ska jag säga, va hos en ny frisör idag och den va faktiskt riktigt bra!
först när jag kom in där fick jag lite panik :S trodde inte att dom kunde fixa mitt hår som jag ville.. :S
men nu är jag super nöjd ska absolut gå dit fler gånger! ;)

Btw om ni oxå vill fixa håret riktigt snyggt tycker jag att ni ska åka till Brommaplans frisörsalong adressen hittat ni här (länk) inte allt för dyrt men riktigt duktiga :) dom får självklart en hiss av mig :)


Nu vill ni säkert se hur de blev också :)



+ ni får se hur jag ser ut utan tröja haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg!

2011-08-22 @ 18:46:54
Postat av: Timeeboy

Tack! :)

2011-08-23 @ 12:16:11
URL: http://timeeboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback