Middag med släkten

Tja!
har nyss käkat middag med massa släkt..
inte världens mest undehållande grej att göra på en lördag. men de e ändå kul att träffa alla! ;)

min bororsa fyller 11 imårron och jag har fortfarande inte köpt nån present.. illa eller hur :S får åka iväg till solna eller stan imorrn på dagen och köpa nått till honom (om han är snäll)

men då är ju frågan.. vad vill en 11 åring ha?
10-11 är väl typ då man går från leksaker till kläder? så va de iaf för mig,
men jag va ju iof en mode-diva redan som nyfödd ;)
tyvärr tror jag att min lillebror är mer för leksaker än märkeskläder..
fast de e ju bra för mig, då behöver jag ju inte spendera allt för mycke pengar ;)

Kommentarer
Postat av: bella

Hej hej, Vill bara önska dig en awesome lördag kväll! Kram B :)

2011-08-20 @ 21:37:59
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback