Nu blir de ikea :P

Nu när min ilska har lungnat ner sig något så måste jag ju ha nånting att göra.. så varför inte följa med pappa till ikea? :P ikea är faktiskt ett ganska bra ställe de e typ som H&M fast möbler ;)
man kan blanda ikea möbler med designermöbler så blir de bra + allt som är billigt är faktiskt inte fult :)
vet inte om ikea har bra eller dålig kvalité men om nått där ifrån går sönder så har man ju inte lagt ner allt för mycke pengar på de ;) haha nu låter jag som värsta gammlingen xD
får väll se om jag hittar nånting som jag kan pimpa mitt rum med :D

men först av allt måste jag fixa mig (ser ut som ett helvette..) :S


btw jag har börjat röka marlboro igen, dom är faktiskt riktogt goda








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback