Party på fredag? :)

Tja!
rotade igenom min överfulla garderob och hittade lite spännande kläder bl.a en helt oanvända skjortan från boomerang
tor jag köpte den i vintras på någon rea eller nått... 
funderar på om jag ska ha den nu på födelsedagsfesten som jag kanske går på nu fredan innan pride.
Annars kan jag använda den vid något annat roligt tillfälle ;)




Jusst nu sitter jag inne på rummet och driker fanta och kollar på min nya Louis vuitton damier canvas plånbok
som faktiskt är fejk :S

va tvungen att köpa en fejk-grej för att se hur de kändes.. men jag mår psykiskt dålit bara jag tänker på den så nixpix den får åka ner i soptunnan eller om någon härlig blogg-läsare kanske vill köpa den? ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback