Skola + shopping check ;)

Tja bloggen! ;)

idag har jag vart i skolan absolut inget speciellt att skriva om (de sög som vanligt) (a)
sen tog jag som sagt en sväng in till city och köpte en present till mamma och inget till mig :(
Får se har inte unnat mig lite shopping på 1000 år känns de som..

Nu ikväll ska jag med pappa och brorsan på middag hos pappas polare
ska bli kul ;) dom vor super fint så jag ska ta bilder till min header där + kolla på filmen "hur många lingon finns det i världen" som jag är med i, har hört rykten om att man ser mig :D:D



typ första bildern på lääänge som jag inte redigerar, och de beror inte på att ni ska få se the ugly truth, utan för att jag tyvärr inte har något bildredigerings program hos pappa... :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback