Hemma!

Hej allihoppa! :)

Nu är jag hemma efter en heldag ute, först va jag somsagt på one piece eller de vart faktiskt NK (va på one piece först men dom hade inte min storlek) Men på Nordiska kompaniet hade dom exakt den jag ville ha :D:D

Sen åkte jag till solna och gick på bio med mamma och brorsan.. typ sov under nästan hela filmen.. så kan inte säga om den va bra eller inte haha, vi såg iaf Sherlock holmes. Och efter de åkte vi till en kina resturang (Ho wah) som ligger i solna.

Och som jag lovade har jag bilder också ;)





Jo förresten höll på att glömma... ;)
skulle ju berätta en sak, jag gav faktiskt pengar till en uteliggare idag, något som faktiskt är mot mina principer, gillar inte folk som bara tigger isåfall får dom väl sälja den där tidningen eller spela nått för att få pengar. De tycker jag iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback