Happy :D:D



Hej alla!! mår ni bra idag? :)
jag mår asbra!!

som jag har sagt så har jag och min kille eller ja.. mitt X gjort slut.. (vilket är riktigt jobbigt..)
och som jag oxå har sagt så har jag ett shopping beroende..
(alltså när jag mår dåligt sitter jag inte och skär mig som ett emo utan jag shoppar ist) ;)

idag var jag ialla fall inne i stan och shoppade, de blev 1 lacoste-nyckelring från NK för 600:-
och en Louis Vuitton väska för 8950:- sjukt att man lägger så mycke pengar på en väska (a)

har ju en gammal LV som jag inte använder så mycke.. så tyckte helt enkelt att de va dags att köpa en ny :D
de blev en Louis Vuitton keepall 45 con tracolla








haha de stog Mr: Tim Skoog på kvittot ;);)


puss:D<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback