Har en liten auktion ;)

Hej!!

idag har jag bara tagit de lungt (efter skolan) :P
räknade mina klockor ;)

 

har en del nu :D:D
här är mina favvo klockor som jag ÄLSKAR har på mig dom hela tiden ;)







mina fovoritklockor är såklart inte till salu, men jag har två klockor som jag peronligen inte gillar att ha på mig.

det är en Ice-Watch (nypris 1000:- eller ja 995:- om man ska vara exakt ;))






och sisst men inte minst en Adidas klocka nypris 795:-




Båda är oanvända ;)

tänkte sälja den röda för 600:-
och den svarta för 500:-


Om någon är intresserad så kan ni höra av er skriv en kommentar eller skicka iväg ett mail ;)
[email protected]



puss:D<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback