Har gjort en liten inköpslista ;)



Har suttit och kollar lite på vad jag vill shoppa nästa gång jag åker in till stan :P
jag älskar märkeskläder (då minar jag inte lixom fredperry eller lyle & scott) iof har jag ju lite sånna kläder oxå men när jag säger märken menar jag värkligen typ Louis Vuitton, Gucci, Dolce&Gabbana, prada osv.

här är ialla fall lite kläder som jag är sugen på ;)

de är en burberry scarf


den kostar 2700:-

en gucci sport-necessär

Gucci är inte ett av mina fovvo märken, är mer för Louis Vuitton.. men alla märkesbögar måste ju ha några gucci väskor i sin garderob ;)

 


Necessären kostar 2250:-


och sisst men absolut inte minst
En Louis Vuitton plånbok :P
måste ju kunna matcha min monogram väska med en monogram plånbok :P:P



Den lilla plånboken kostar 2900:-



puss:D<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback