Idag har jag:



Hej!! :)

Idag har jag varit i skolan.. men de finns inte så mycke att skriva om ;);)

men sen har jag tagit en tur i de ja.. inte så fina vädret in till stan..
och då gjorde jag nånting som jag kanske inte skulle ha gjort.. jag shoppade, men den här gången liite för mycke.. eller jag la ner lite för mycke pengar om man säger så..

jag köpte iallafall

ett par ray-ban solglasögon 1499:- mina gammla är i mellan modellen (alltså för små) :P


fick ingen bra bild på dom :P så jag tog en från nätet ;)

 

en Guess klocka 3100:-

 





och sisst men inte minst ;);)

en boomerang skjorta 1299:-






De kanske inte verkar mer en vanligt.. men jag har ändå lagt ner mer en 5 tusen kronor på en dag :O
ångest-shoppar en hel del varför får ni veta imårrn...



puss:D<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback