Raka tänder utan tandställning!?



OMG

 satt här och kollade på tv nått gammalt avsnitt av topmodel och då va de nån tjej som hade skit fula tänder värkligen ett skräck leende :S:S
iallafall så fick hon göra nånting utan tandställning hon fick dra ut sina tänder och operera in nya eller samma eller va de va :O men de vart skiiiit snyggt!!!!

jag har haft min fula äckliga tandställning i nästan 1 år nu..
Att ha de är ju nästan som att be om att bli ett mobb-offer :S

vet inte hur dom gör men jag har tröttnat på att se ut som jag gör man lär sig till och med att garva med stängd mun för man ser så förjävlig ut.. :S

så ska söka runt nu och TVINGA min tandläkare att fixa min mun med en såndär operation eller vad de nu kallas.. och om han inte går med på de så finns de 1 mindre tandläkare i världen!! ;)




erkänn att de ser förjävligt ut.. :S:S




Kommentarer
Postat av: Älskling

du är jättefin som du är älskling! <333

2011-05-09 @ 00:10:23
Postat av: Linn Pangbruden Andersson

"man lär sig till och med att garva med stängd mun.. "

haha va rolig du är! va nöjd med dig själv, du är jätte fin. själv tycker jag att det är huur charmigt som helst med tandställning! :-)

2011-07-22 @ 16:12:37
URL: http://linnscrazycorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback