Vad tycker ni om mitt nya hår? :D



Ja som jag berättade i tis/onsdags.. eller när de va.. så har jag iallafall klippt håret :)
nästan helt rakad på sidorna och en stor svar mohikan ;)

de blev en ganska svår situatíon när jag sitter på torsdagen med knallgult hår typ 3 timmar innan begravningen börjar..
och när jag frågade hos frissan säger dom att de kommer bli grönt om jag färgar de brunt..
jag tog inga risker så de blev svart ;)





ps: de är en fusk tatuering (gjord i datan) men funderar på att göra en äkta :D



puss:D<3





Kommentarer
Postat av: m

vems beravning :( ?

blond till brunt är chans till grön skiftning, tur med svart färg!

2011-05-15 @ 19:18:39
URL: http://mhhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback