Dags att förnya sin vinter garderob :D

tjaa!!

idag har jag vart på gymnasiemässan :P helt okej faktiskt jag fick lite ideér :D jag vill bli advokat :D frågan är bara hur seriös en advokat skulle verka om han har en gay/mode/shopping/party-blogg..? jaja vi får väl se ;)
bloggen stannar iaf så de behöver ni inte oroa er för (hehe) ;)

Sen har jag åkt med pappsen och hämtat thai-mat till middag :D

och nu sitter jag och kollar runt efter lite snygga vinter kläder ;) har bestämmt mig för att gå ner lite i vikt så jag får på mig massa snygga kläder nu i vinter moahahah

bl.a har jag tittat lite på dolce&gabbana och sätt lite schyssta kläder som jag vill ha (a) sen har jag sätt en super snygg orange G-star tröja (orange är min nya färg) som va riktigt snygg!

får väll se vad jag hittar på nästa gång de blir shopping :P
Tyvärr är de ju jul snart.. (om man kan hitta negativa saker med julen så har jag gjort de haha..) man måste ju köpa julklappar till alla små människor man känner... och nu har jag ju kommit upp i den åldern att man inte vill ha saker som jag har gjort själv.. :S men vad är de man säger: problem är till för att lösas








Btw kolla vilken sjuukt snygg päls väst jag hittade på D&G :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback