De ryktas förlovning :D

Hej på er!

Jag och min blivande man har bestämmt oss för att förlova oss inom kort ;)
vi har redan börjat spana in ringar :) och som de ser ut nu väljer vi mellan 2

planderna för klvällen tänkte jag berätta för er :)

Vi tänkte förlova oss på en resturang (vi hittade en super-mysig inne på söder) :)
sen åka hem och älska hela natten haha, nejdå skoja bara xD efter de tänkte vi åka iväg på nån fest/klubb och ha de lite kul :D

men då måste jag komma på en outfit som passar både till en romantisk middag på resturang och sen party på klubb.. har spanat in en som jag tror kommer funka rätt bra, hoppas att ni kan hjälpa mig att tycka lite? :)

  

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt va snyggt utom conversen.. jag tycker inte att det passar..

2011-11-16 @ 07:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback