Håll dina nära och kära hårt!

Personer som står dig nära ska du hålla hårt!

En sak som jag alltid brukar tänka på är att pengar och saker kommer och går, men personer som står dig nära fins alltid kvar. och de stämmer verkligen! jag älskar dyra snygga saker de gör jag verkligen, men jag älskar dom inte mer än min kille eller mina vänner! och jag skulle heller aldrig byta ut dom mot någonting alls!! speciellt inte nånting materiellt!

så mitt tips som jag absolut tycker att ni ska lyssna på är: håll hårt i dom ni bryr er om (och som bryr sig om er såklart) för de kommer löna sig ;)





   



Här är lite bilder på mina bästa vänner som betyder allt för mig!!! tack för att ni finns brudar :D




Och här har ni min andra hälft som jag älskar mest av allt!!! kyss min prins :D

Kommentarer
Postat av: EbbaBloggen

Aww:D

2011-11-17 @ 16:06:33
URL: http://www.ebbabloggen.se
Postat av: Anonym

Jag saknar dig så mycket ska du veta :( Mina dagar går och jag tänker på våra tider tillsammans Tim. Älskar dig fortsatt så mkt! Saknar dig as mkt :( Nu när jag ser oss på bilderna så faller mina tårar ner! Önskar jag var död nu. Du betyder och kommer alltid att betyda ngt för mig!



2012-05-22 @ 20:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback