back home

tjenna!!

idag va de kort dag i skolan asnajs :D
sen fick jag ju åka extra länge för att komma hem -.- men de får man leva med jag tjänade iaf typ 2,5 timme på de så de e bra!

sen påväg hemma (i brommaplan närmare bestämmt) ser jag en liten rolig tjej som äter barnmat... hehee.. :S
hörrni tjejer och killar slutaupp med sånna små fasoner nu! bara larvigt + man blir inte ett dugg smalare av de! sluta ät helt ist om du vill svälta dig.. :O oopzz.

Nu sitter jag vid min älskade mac och bloggar/facebookar lite ;) och sen letar jag runt efter julklappar..
vet ju inte vad folk vill ha.. de är samma problem varje år tillslut blir de så att man får åka till stan dagen innan julafton och impulshandla saker men då är ju nästan allt slut :S
haha sen får jag se villka som har vart snälla i år, jag är en av dom iaf (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback