Ledsen...

hej på er!

sitter hemma i mitt rum helt ensam och känner mig just de ensam, och lite ledsen faktiskt.. :(
saknar min älskling så sjukt mycke, vi va med varann idag men ändå känns de som en evighet sen och jag inser verkligen hur mycket jag älskar honom! och jag kommer alltid göra! förstår inte var han har varit under all den tiden jag hör sökt efter den rätta..?

men nu är du min, mitt allt!






jag (du) fick min mun mina ord
fick mitt hjärta mitt röda blod
runda bröst
min mörka röst mina ögon
min starka lust
jag blev född
till den jag är
för att du är här


Kommentarer
Postat av: Ella

Naaaw vad gulligt!!!!!!<333

2011-11-07 @ 20:48:18
Postat av: Semme

Jag älskar dig mer än allt och mest älskling det vet du! Livet är så svårt utan dig, du finns i mina tankar hela tiden min sötaste Tim! Du är mitt liv, och så länge jag finns kommer jag att alltid älska dig lita på mig min finaste dyrbara skatt! Älskar dig!

2011-11-07 @ 20:53:28
Postat av: anonym

du bloggar aldrig ju :O

2011-11-14 @ 15:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback