Vårdcentralen idag ist

God morgon på er!!

Idag ska jag istället för igår åka till vårdcentralen och kolla min hals
sen kommer min finaste kille hit till ekerö  :D  saknar honom som F*N! så de ska bli mysigt :)

annars tror jag nog inte att det händer så mycket faktiskt, ska plugga en del också.. hade utväcklingssamtal förra veckan och min lärare sa att jag måste ha 12 betyg om jag ska komma in på de gymnasiet jag vill.. dags att "lägga på ett kol" nu


Dom hetaste låtarna (för mig) just nu: 


Nayer - Suave (Kiss Me) ft. Pitbull, Mohombi




Dev - Fireball




Beyoncé - Run The World (Girls)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min älskade fina man! Du är mitt liv, min solstråle är du! Vad vore jag utan dig, känner mig så stark och glad i din närvaro. Och direkt när vi skiljs åt kommer det jobbiga fram :( du ska veta att jag älskar dig mest av allt min fina underbara tim. Älskar dig mest!!!

2011-11-18 @ 19:54:26
Postat av: Semme

2011-11-18 @ 19:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback