Hittat en annan canada goose :D:D

Tja!

vaknade faktiskt nyss.. :S illa att vakna runt 2..
men men är man sjuk så är man ;)

igår satt jag och letade efter en goose jacka, de har ju blivit riktigt kallt nu och dags att skaffa sig en :)
men jag har alltid trott att en kort jacka skulle passa mig bäst.. men nu när jag kollar igen tror jag att jag har ändrat mig totalt :D

Den "nya" jackan jag har hittat är en längre beige med päls på luvan. riktigt snygg! och den är inte så mycke dyrare än den andra heller så de spelar inte så stor roll.

Sen så kan man ju inte säga att de är lite att lägga 6-7000 på en jacka.. men de är ändå ett måste + att en sån jacka kan man ju ha i flera år ;)


här är den iaf skit snygg tycker jag!



Kommentarer
Postat av: Jimmy Whoo

Exakt den jag har. Håller länge, haft min i 6 år...

2011-10-27 @ 16:45:50
URL: http://jimmywhoo.se
Postat av: timeeboy

Schysst :D de e bra att dom håller så länge :)

2011-10-27 @ 17:24:15
URL: http://timeeboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback