Jag hittade den :D

Nu är jag hemma igen ;)
jag hittade exakt den tröjan jag letade efter (Y) så jävla glad :D
de är en tjock grå munkjacka och på indsidan är de fuskpäls skit snygg är den, och man ser ganska musklig ut i den efter som att den är så tjock :) så de är ett till + ;)

sen efter mitt köp tog vi en sväng till waynes och tog oss en kaffe, jag försöker lära mig att dricka svart kaffe.. inte så gott men de funkar.. fast idag unnade jag mig en latte hasselnöt (min favvo) (A)



Där har jag min nya tröja på mig :) visst ser jag rätt musklig ut? ;)
jag har också lärt mig att jag blir bäst på bilder när jag inte vet att jag nån tar kort på mig, eller när jag är full..
jaja så kan de va :P



och här har vi mitt fika, jag tog en chockladboll också.. avslöjad haha (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback