Mina 3 favorit bloggar :)

Hej mina sötisar!!
Nu tänkte jag göra ett inlägg om bloggar som jag följer och ibland får lite insperation av :D
tror inte att de finns nån "riktig" bloggare om inte läsar andras och ibland snor lite blogg-ideer (A) Dom flästa bloggarna jag läser är lite som min.. Tycker om att läsa andra bloggar som handlar mycke om mode, kläder, shopping, festande osv. ;) och såklart är de ett + om han är gay och snygg haha 

Jag kan ju börja med sveriges egna gaybloggare (Amir) En blogg som jag har följt länge och tycker är riktigt spännande att läsa. de bästa med den bloggen är att han tycker (precis som jag) om att leka och redigera bilder på ett kul sätt, min style till 100% ;)


Inte så tydlig bild men de e iaf jag och Amir 8D



En annan blogg som jag läser i stort sätt varje dag är min pary-polare Daves blogg.
En riktigt skön kille som verkligen har smak för vad som är snyggt. Han har sin helt egna coola stil och bryr sig inte om vad andra tycker. En bra förebild! Och han ääälskar att festa höhö precis som jag (A)


Kolla visst är han snygg!!



Och sisst men inte minst (eller..?) iaf är de Dessies blogg.. Vet inte varför jag läser den faktiskt.. Har fastnat för den bara Tycker att bloggen är underhållande.. så är de ;)
här har ni mina 3 favvo bloggar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback