Shopping i vällingby

Tjabba tjena!! Har nyss kommit hem efter en liten shopping-runda med pappa :)
Vi åkte till vällingby centrum idag :D egentligen va jag bara ute efter ett par jeans men de blev ett par skiit snygga Tretorn skinn sneakers :D :D  i lite rödbrunt skinn med röda snören så jäävla snyga! Ritigt happy nu! ;)

Sen hittade vi de jag va ute efter från början också nämligen ett par mörkblåa skruvade G-star jeans jätte fina va dom! kommer passa bra med mina skor ;)

När jag kom hem och skulle smörja in skorna så kom jag på att jag har ju en gammal (second hand) Hollies skinnjacka i typ samma färg som dojjerna, så jag satte mig och smörjde in den med (A) hoppas den blir lika bra som jag hoppas hihi

Här är iaf dagens köp:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback