mama i'm in love in a Armani bag...

Godmorgon!

Söndag idag.. inte mín favorit dag om man säger så, men man får sova ut så de e väl en liten tröst iaf... En sak som är ännu mer tröst är att jag ska köpa en ny väska, en Giorgio Armani närmare bestämmt =) Har ju som ni vet nyligen fyllt år, och dom flesta av mina nära och kära vill att jag ska köpa mina egna födelsedagspresenter så jag får de jag vill ha ;) Och jag behöver verkligen en ny skolväska. Så de blir två flugor i en smäll eller vad man nu säger ;)


     
       
              Här är den!! Visst är den snygg!? en svart läder-messengerbag med guld detaljer 8D 

Kommentarer
Postat av: Du vet ...

Hejsan Tim, din telefon är avstängd. Snälla ring har skickat en massa sms och du vet att jag vill prata ut och lösa vissa saker så snälla nu ring upp mig så vi kan prata ut i lugn och ro ok? Vill inget mer än att prata. Var tvungen att skicka detta här via din blogg. JAG MÅSTE PRATA UT MED DIG GUBBEN SÅ ÄR DET BARA FLY INTE UNDAN NU SNÄLLA RING MIG ok jag ber dig snällt nu vi måste prata ut Tim!

2012-01-15 @ 14:39:05
Postat av: DU VET

ring nu TIM! SNÄLLA SA JAG.....

2012-01-15 @ 15:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback