Äkta vänner förlänger livet!

Vänner är verkligen en sak som alla behöver.
Och de är nånting som är väldigt viktigt för mig! En sak som jag brukar tänka om jag har gjort slut med en kille tl.x är att kärlek kommer och går men en äkta, bra vän stannar alltid. och de är nånting jag är glad över.

Den vän som står mig absolut närmast nu är Carmen "bboniitah" henne kan jag prata om allt med och vara helt mig själv, och desamma gäller henne ;)
hon va faktiskt den första som jag berättade att jag va gay för, så hon betyder mycke för mig!<3






Kommentarer
Postat av: cissi

aww vad gulligt ^^<3

2011-08-21 @ 23:46:02
Postat av: carmen

ååååh sötnos! älskar dig också, du vet att jag alltid ställer upp för dig, vad det än gäller! kommer alltid göra det, bebiiis. Litar på dig till 100, saknar dig! <3

2011-08-22 @ 20:13:33
URL: http://melitahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback