hemma igen efter middag med pappas polare ;)

Tja! har nyss kommit hem efter en super mysig middag med några polare till pappsen :)
dom har nyss flyttat hit till ekerö så de e asnajs, ikväll vart de grillad kyckling med klyftpotatis
riktigt gott faktiskt (Y) de va från börjat tänkt att vi skylle käka gris.. :S
men efter som att jag inte äter de så fick de bli dehär. (nej jag är inte muslim) verkligen inte, de är en fråga som alla ställer när jag säger att jag inte äter gris men de beror på att jag tycker rosa kött ser riktigt äckligt ut bara :P




mysigt med utsikt över vattnet.. men jag skulle alldtrig kunna bo sådär i en stuga..





fina bilder men visst får man en känsla öv höst.. :( usch blir deppig av tanken
'



och här har vi maten visst ser de smarrigt ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback