Kungafamiljen? Nej tack!

De e nånting jag INTE tål med Sverige och de är kungafammiljen!
Förstår verkligen inte varför en familj som inte ens gör nånting, eller jo.. dom gör "goda gärningar" med sin närvaro xD
och de får dom hur mycke pengar som helst för, fattar inte de känns så onödigt. Jag skulle själv inte kunna sitta där och ta emot pengar när jag vet att de finns familjer som inte ens har råd att köpa julklappar till sina barn.

Och den där Madeleine är ju ett skämt!
som de där jag skrev förut om de där att hon flög sin hund privat i ett flygplan de e ju pinsamt att kalla sig svensk när sånna "högt uppsatta" personer gör sånt mot miljön.

Tycker absolut att alla mina läsare ska gå med i Republikanska föreningen.




Kommentarer
Postat av: Jonnie

instämmer ta bort dem

2011-08-23 @ 17:52:19
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback