Måsta skaffa en header.. :S

Läste på en känd blogg-sida att de är viktigt att ha en snygg och bra header som får läsarna intresserade..
de har ju inte riktigt jag.. :S min header är grå och tråkig.. vill skaffa en riktigt snygg och poffsig header som verkligen beskriver vad min blogg handlar om... har någon av er nått tips?

har några små planer om vad som skulle vara snyggt.. men är inte säker än.. + jag behöver en fotograf haha
så är du fotograf, har bra ideér om nån snygg header tveka inte hör av er på [email protected] eller lämna en liten kommentar :D



Kommentarer
Postat av: Jonnie

ja de har du rätt i en header e jätteviktigt :)

2011-08-19 @ 07:30:13
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback