RIktig svårt att blogga..

Beundrar verkligen alla dom stora bloggarna som lever på sina bloggar!
De kan inte vara lätt att driva en blogg så, jag har ju fortfarande mitt mål och de är att bli en stor och bra bloggare (som faktiskt kan vara en bra förebild) men då gäller de att slita riktigt hårt!
som de är nu kommer jag inte kunna bli de efter som jag uppdaterar min blogg kanske 1 gång om dagen.. :S inte okej!

men som ett försvar så har jag faktiskt väldigt trassligt med en del saker jusst nu..
och har en hemlis som jag faktiskt har tänkt gå ut och berätta om på bloggen (om de blir som jag har tänkt)
de får jag veta nästa vecka, på tisdag närmare bestämmt.


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback