The voice xD

Godmorron! :)
hur är läget med er?  med mig är de asbra! :)
lyckades komma undan släktmiddan efter ett tag och åka in på the vioce xD inte riktigt min grej kanske men va där med lite roliga personer och då vart hela grejen mycke roligare ;)

Men nu är den stora frågan: vad händer idag?
söndagar är en sån dålig dag på alla sätt tycker jag för man kan inte göra så mycke roligt efter som att de i vanliga fall är skola dagen efter men jag börjar på onsdag ;)
tyvärr så är de bara jag som har sån tur här i familjen och de betyder att jag inte kan vara ute så länge och festa tl.x så de får bli att stanna hemma idag.. kanske städa lite :P

Hade lite tråkigt nu på morgonen så jag likte lite med photoshop ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback