FAAN vad länge sen..!

Kommer ni ihåg i sommras när jag bloggade typ 4-5 inlägg per dag? :)
saknar verkligen sommartiden åååh längtar till sommaren!!!!
i sommar ska jag verkligen se till att få en kropp som jag är nöjd med (är inte nöjd med min kropp nu!)

va också mer "gayig" i sommras ;) en del av mig saknar de också, de va faktiskt lite kul att vara en fjoll-bög ;)
satt och kollade igenom gammla bilder från den tiden, och blev heeelt crazy! de måste bli sommar snart asso kommer gå i ide snart jag lovar!!!
se skillnaden från då och nu...



Kommentarer
Postat av: Lena

Hej bästa Tim!

Så kul att läsa din blogg, följer en del gamla elever. Om du bara bloggar LITE oftare hör du till de bättre, sååå - minst 1 gång varje dag eller hur, det är ju en "dagbok" kram till dig <3

2011-12-17 @ 19:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback