Hemma med pojkvännen.

Nu sitter jag med min kille i mitt rum och lyssnar på musik och fixlar lite med bilder :)
dock är de inte någon "dunkmusik" för jag har redan skeeeta ont i huvet -.- har legar hemma och vart riktigt förkyld i 2 dagar :S..

Så ikväll blir de inte mycke att göra, efter som att jag inte kan gå ut.. Så vi får helt enkelt sitta hemma och kanske hyra nån film. inte de roligaste på en lördag kanske, men man är ju med sin älskade man så då går allt ;)

annars dom senaste dagarna har jag faktiskt inte gjort så mycke, de har vart sjuukt mycke med skolan så jag har nästan bara pluggat :(

btw, jag kommer få bra betyg nu till jul moahahaha :D:D

här är en lite cool bild jag fixade i datan =)

pussiluss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback