Julkänsla! :)

Lördag idag :) händer inte mycke alls faktiskt..

Ser ni att jag har gjort lite ändringar i designen? har bla bytt bubbla runt inläggen till en fyrkantig med skugga ist för en "vanlig" bubbla ;) Sen har jag tagit bort lite onödiga saker under inläggen (Permalink, trackbacks osv) sen har jag gjort inläggs rutan lite större så jag förhoppningsvis får plats med bilder som är 700 i bredd ;) funderar på att göra om min design totalt, men får de de lär ju ta lite dit också...

Igår var jag bara hemma, satt och kollade på en film och läste (visst e jag duktig!) hatar egentligen att läsa :P men måste göra de för mitt svenska betyg ;)

ja.. vad ska jag mer berätta..?

Jag har svårt att äta jusst nu för min visdomstand håller på att växa ut, så jag får riktgit ont i munnen varje gång jag gäspar, hostar eller tuggar.. jävla visdomstand!! Varför finns ni!?

och imorn ska jag göra familjens typiska jultradition och stöpa ljus :) så de blir lite mys med släkten imårn ;)

haha både jag och min brorsa ger typ alla hemmagjorda ljus varje år så dom vet alltid vad dom kommer få julklapp av oss ;) hoppas att dom inte tycker de e föör tråkigt.. :P



              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback