Läkaren idag.

tjaa! idag ska jag iväg till läkaren och mäta/väga mig, ta blovdprover, blodtryck osv
så de blir nog ingen skola för min del idag.. de läskiga är att alla typ tror att jag skolakar :S
men de gör jag inte jag är faktiskt sjuk nästan jämt och nu har jag ju en ännu bättre anledning :P
iof beror de lite på också hur lång tid de där tar, jag kanske hinner vara med på dom sissta lektionerna

Vad tycker ni om snön då? själv tycker jag att de känns rätt skönt faktiskt, hoppas bara att man får en vit jul, så tråkigt annars

förresten gissa vad jag håller på med :D
jag sitter faktiskt och virkar xD har inte råd att köpa en mössa så jag får virka en själv :( snyft
haha nej då, men jag gillar verkligen förra årets (eller om de va 2 år sen) i alla fall os mössan den randiga.

så jag har köpt hem lite garn och en virknål och virkar för fullt :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback