Skaffa blogg tillsammans?

Hej på er!

har haft en riktigt jobbig period med min kille nu...
orkar faktiskt inte berätta vad men jag är jävligt sårad och ledsen!

Har iaf en kul nyhet :D Carmen ringde mig imorse och frågade ifall vi ska skaffa en blogg tillsammans :D
de känns ju faktiskt som en riktigt kul grej eller? :)

självklart kommer jag ha min timeeboy blogg kvar men de kan ju alltid vara kul att ha 2 bloggar? :)
så nu sitter jag och designar lite på våran blogg, vi et inte riktigt vad den ska heta än men vi kommer säkert på nått bra ;)


Här är jag med min snyyyygga versace tröja :D

Kommentarer
Postat av: Amore

du verkar vara en riktigt duktig bloggare med smak på mode o style fortsätt med det du gör och blogga p..å en blogg jag rekomnderar att du läser är bubbaliciouslikeme.blogg.se read it and weap.Vad heter ni och Carmens nya blogg..

2012-01-11 @ 20:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback