Vad har hänt med Gaga?

Lady gaga är en person som jag tycker är sjuukt bra på alla sätt! har länge lyssnat på hennes musik, men inte alltid vart så intresserad av jusst henne.

men efter lite skolarbeten och allmänt intresse så har jag fått reda på massa spännande om henne. bla att hon har italienskt blod och att hennes artistnamn kommer från Queen låten "radio Ga Ga"

men jag tycker att hon har ändrat sig en del den senaste tiden.. framförallt hennes låtar..
lyssna på den här gammla låten:



och jämför med den här nya:




De har nästan blivit lita jazz tycker jag..  noot good!
den gammla lady gaga har  bleknat bort tyvärr.... hoppas att hon kommer med nån ny typisk Gaga låt :D


btw här är min absoluta favorit video med lady gaga och beyonce:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback