Vad ska man ha på sig på nyår..?

Tjaa! :)
nu är jag hemma hos pappa, och fått julklapp :D men gav honom julklapp med såklart ;)

Nu kommer frågan som jag absolut inte vet svaret på..? vad ska man ha på sig på nyår? och hur ska man fira de? ska man på fest? isåfall vart? med vem? kommer man in på klubb? och om man inte gör de vad händer då..? de e massa sånna saker som jag funderar på.. De kanske blir så att jag bara är med pappa och lille bror. Isåfall ska vi till några polare till honom och förhoppnignsvis ha en mysig kväll med raketer och skumpa ;)

Men vet somsagt verkligen inte vad jag ska ha på míg :S
skulle vilja ha nånting med lite blingblig men inte för "gayigt" kanske nått med nitar på eller nått.. haha men jag har inte speciellt långt tid på mig att hitta min perfekta nyårs outfit heller... båten åker imorn kl 18:00 och kommer tillbax på lördag typ samma tid. Så de e rätt tajt om tid. Mitt typ sista hopp är att jag hittar nånting sånt på båten. Jaja man kommer väl på nånting, i värsta fall får jag ta nånting ur min garderob som jag redan har ;)

Hade jag vart brud hade jag haft nånting sånt här:



          


           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback