ätstörningar..

Ätstörningar är ett problem som jag har haft i flera år och delvis har fortfarande...
för mig och jag tror egentligen att det är samma för alla att man vill bli "perfekt" men de som man inte fattar är att hur smal man än blir eller hur mycket man än kräks så blir man inte nöjd de speler ingen roll om man går ner 5 eller 25 kg man känner sig lika fet ändå :O
mitt tips till alla som känner sig feta är att träna istället
De var träning som fick mig att komma ur de svåraste
när jag fattade att de finns andra sätt att få en "fin" kropp och då menar jag inte spinkig
de va när jag fattade de som jag kunde sluta
men nå mår jag mycke bättre och jag hoppas att alla som har dom problemen förstår att man INTE!! blir fin om man stoppar fingrarna i halsen!!!
kämpa på ;)


Puss :D<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback