Im 100% gay




Tjena, jag heter Tim jag är 100% BÖG
har du något problem med de så behöver du inte följa min blogg för den handlar bl.a om min läggning :)

jag är alltså homosexuell inte bi, jag tänder bara på killar

att vara gay är svårt de finns mycke fördommar särskilt när man är i min ålder..
jag förstår inte hur vissa tänker när dom tycker att folk är mindre värda för att man gillar en person av samma kön?
den frågan kommer jag nog alldrig få svar på
men jag har lärt mig att stöta bort allt negativt och vill försöka få andra som är homo, bi att tänka som mig :D

alla är lika värda ;)









Kommentarer
Postat av: Läsare

Jag måste ge dig beröm för att du vågar vara så "dig själv" !

Man märker så många bloggare som gör sig till i deras bloggar för att det ska passa läsarna, för att man e rädd o anses som annorlunda och få kommentarer för det för man själv inte är stark nog att vara sig själv på nätet.

Du är en ung cool kille, 13/14 år och säger att du är gay, extremt starkt !

Fortsätt kämpa emot alla negativa kommentarer, du kommer vinna så extremt mycke på det !

Gillar verkligen din blogg ! Den är ÄKTA, du är en äkta bloggare (med det menar jag, som jag sa, du är dig själv o låter folk anpassa sig efter dig i denna blogg, inte att du ska anpassa oss efter dig. Det är juh din blogg och det är så det ska va) ditt liv.

Du är stark tim !

2011-03-07 @ 23:27:27
Postat av: Timeeboy

Tack så mycke :)

gud vad roligt att du gillar min blogg

blir jätte glad när jag får sånna här kommentarer



ha de bra kram//Tim <3

2011-03-08 @ 08:37:57
URL: http://timeeboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback