NK :S




Fan asså är riktigt irriterad på NK-details jusst nu!!

säga vad man vill om NK men dom är fan inte snabba asså..

grejen e att jag köpte en D&G klocka där för kanske 2-månader sen..
dagen efter ser jag att en lampa på klockan är trasig.. :S
då går jag självklart tillbax och ska lämna in klockan
och dom säger att de e batterierna och att de går att byta på 1-2 dagar
1-vecka senare smsar dom och säger att jag kan hämta den, men den funkar fortfarande inte.

Jag åker till NK (igen) och lämnar den och börjar bli ganska irriterad..
dom tar klockan och säger att dom ska byta batterier 1 gång till de sa som för 3,5 veckor sen.
Nu har de gått nästan 1 månad och dom har fortfarande inte smsat mig.. är skiit förbannad kommer och dit och skälla ut dom snart.. :mad:




Kommentarer
Postat av: Sleepy

SER GÖTT UT ELLER HUR ;)



Gillar du handla på NK??

2011-02-26 @ 16:23:02
URL: http://densannaverkligheten.blogg
Postat av: Timeeboy

hehe, aa de gör jag blir irriterad på dom för att de ska ta sån jävla tid :P

2011-02-26 @ 16:33:37
URL: http://timeeboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback