Alla behöver ett rikgit sommarlov :P

Har som ni märker inte bloggat mycke alls den senaste veckan..
sitter faktiskt inte så mycke vid datan nu.. är mer ute osv.
men de är inte ni som jag ser på min statistik :P

igår var jag ute och åkte med min och min broschas lilla leksak 
våran kära pappa va så snäll och köpte en båt som vi kan åka runt med under sommaren :D

(bilder kommer)

har också gått ner i vikt och bilvit lite brun moahahah
så nu när man är i farten så hoppade jag lördagsgodis (a) och köpte en tidning en cola (light) och ett cigg paket ist, mycke nyttigare.. förutom ciggen :P


 


en rolig sak till :D:D

massa folk addar mig på fejjan lite kul sådär (när de inte är kåta människor som skriver..)
har inga gemensamma vänner med dom så de måste ju vara från bloggen..? eller?

jaja nu ska jag ta mig ett glas cola oh sätta mig i solen :D

 

 

ska försöka bli duktigare på att uppdatera bloggen.. blir glad när jag ser att ni läser den :)

 

 

puss:D<3

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback