har vart på lunch med Carmen (Bboniitah) och Maron ;D

Hej!
har nyss vart på en suuper good och nyttig lunch med Carmen (Melitah) som hennes nya blogg heter, men hon är alltit Bboniitah för mig ;)
och våran gemensamma vän Maron


haha här har vi mig innan vi åkte :P
och i bakgrunden Carmen som står och fixar sig lite

vi tog i alla fall en sväng och kollade i stan och sen satte vi oss på nån mysig liten thai resturang och käkade :D
de som jag tycker är bäst med thai är att de är så jävla gott även fast de e nyttigt (inte så vanligt) :P



tog såklart min vanliga fovvo som jag alltid tar kyckling med cashewnötter löööve it ;)



här poserar dom framför kameran på tåget hehe :P lite halft irriterade tror jag.. efter nått bråk som jag inte är så insatt i, för jag är ju en ängel när de gäller bråk (a)
men när de väl gäller så står jag alltid upp för mina nära och kära!

tack för en rolig dag brudar ;)



puss:D<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback