herregud lindsay, vad gör du!?

Lindsay lohan är en skådespelerska som jag gillar hon har gjort en hel del bra filmer
men den hon slog igenom mest med va nog mean girls?
mina favorit filmer är i alla fall freaky friday, föräldrafällan och mean girls såklart ;)
har ni inte sätt dom så får ni faktiskt ta att göra de, ni kommer inte ångra er! *blink*




Men idag när jag satt och kollade på lite youtube-klipp med henne så ser jag ett klipp som jag inte förväntade mig.. :S Jag visste att hon hade blivit anklagad för att ha stulit ett dyrt halsband men jag trodde att de bara va skitsnack.. :S




ajaj Lindsay inte bra.. men å andra sidan vem har alldrig snattat lixom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback