Myror :O

Fy fan jag vaknar nu på morronen och ska ut å ta min vanliga morroncigg, så sitter jag där och röker och helt plötsligt ser jag typ 1000 flygmyror som flyger runt överallt :S riktigt äckliga, va bara tvungen att berätta de :P

idag (så långt jag har planerat) ska jag och pappa iväg till stan eller nått köpcenter fötr att köpa nått abonemang till pappas nya ipad 2, som han kom hem med igår ;)




tyvärr får den här data/mobil/tv/ipod grejen en diss av mig.. för den har riktigt jävla dålig kamera.

sen när vi ändå är iväg ska jag försöka hitta ett mjukis set alltså ett par mjukisbyxor och en passande tröja till.
tror jag ska försöka hitta ett nike eller puma-set gillar deras mjukis kläder :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback