Rätt eller fel, vad tycker ni?

Igår startade jag en diskussion på QX om varför så många bara är ute efter sex på den sida..?

Jag som ung gay blir asterrad där -.-
får inta vara ifred alls
de senaste mailet jag fick handlade om att nån skum snubbe ville köpa ett par gamla svettiga skor
så jävla konstigt asså :S

i alla fall så skrev jag typ "varför vill nästan alla här bara ha sex..?"

många tyckte att jag va konstig för att jag inte vill ha sex med folk jag inte känner.

vad tycker ni?

skulle ni ha sex men folk ni träffat från nätet?







Kommentarer
Postat av: sanna

Fel!

2011-07-29 @ 19:39:08
Postat av: Anonym

Om man vill ha aids är de rätt XD

2011-07-29 @ 20:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback