sjuk...

Hej! *host*
Har varit riktigt sjuk och inte orkat blogga alls.. som tur är har de blivit mycke bättre nu! :D
jag är en sån person som bestämmer mig för saker och när jag har bestämmt mig kan inten eller inget ändra på de.. :P
jag bestämmde mig i alla fall för att ta en piercing i läppen en labret tror jag att de heter..
gjorde den igår även fast piercaren sa att hon inte tyckta att jag skulle göra de för att jag är så sjuk + att jag har tagit ett hål i örat (själv) :P

studion var riktigt bra iaf den tycker jag att ni ska gå till om ni vill göra en liten piercing ;)





eaststreet heter den ;)

och här är slutresultatet. (tänk på att jag är sjuk så jag ser inte så najs ut..) :P








puss:D<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback