Spraytan till pride?

Tja! idag har jag vart inne i stan de börjar bli pride stämning nu :D
igår var första gången jag såg flator ute på ekerö :D riktigt kul!

En sak som jag alltid blir så avis på är när folk är bruna.. Jag blir nästan alldrig brun..
de spelar ingen roll om jag dränker mig i sololja eller solar solarium de funkar ändå inte.. men så tänkte jag att spraytan skulle kanske kunna vara ett bra alternativ? i alla fall att testa ;)

Nu på pride ska ju jag vara lite porrig (har jag tänkt..)
och de absolut sexigaste som finns är ju när man har en riktigt nygg bränna

Ska sätta mig och leta runt lite efter nån bra salong, eller vad de heter.. som kan fixa de bra :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback