Tog en shoppingtur med nyttig lunch :P

Tjaa!
idag har jag inta bara tänkt på norge (även fast de har vart där inne i stort sätt hela tiden) men jag har gjort lite annat också :D tog en sväng till stan och shoppade lite kläder och åt en riktigt nyttig lunch helt ensam ;)

De blev en skinksallad till lunch men hoppade självklart över den feta såsen som va till ;)
fattar inte varför man ska käka sallad om man ändå ska ha vitt bröd till och nån onyttig sås de blr de ju ändå förstört (för så gott är de ju inte... )




sen efter min lunch tog jag en sväng till wesc och köpte en tjocktröja behöver verkligen de
köpte en storlek större en vad som passar egentligen gillar när tröjor är lite stora :D

och efter de gick jag förbi sand
de blev ett linne, deras linen är riktigt sköna!




tröja Wesc: 799:-
Linne Sand : 249:-



puss:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback